Sunday 8 June 2014

Amppeli lyhdystä – A hanging flowerpot from a lantern


Riisuin parvekelyhdyt kesäasuun ja ne saivat uuden tehtävän kukka-amppeleina
---
I undressed my lanterns to a summer outfit and they got a new job as hanging flowerpots


Lyhdyt ovat jo monta vuotta vanhat ja vähän ruostuneetkin mutta pidän niistä niin paljon etten halunnut vielä heittää niitä pois. Lyhdyn sivut olivat maitolasia. Lasit oli kiinnitetty kääntyvillä klipseillä joten niiden irroittaminen oli helppoa ja ne saa halutessaan laitettua takaisin. Lyhtyjen sisälle ostin Verenpisarat, joita rakastan! Vaati hieman kärsivällisyyttä yrittää pujotella oksat aukoista niin etten katkoisi niitä
---
The lanterns are many years old and also a bit rusty but I just like them so much that I didn´t want to get rid of them yet. The sides were of frosted glass and the glasses were attached with turning clips. Removing them was easy and I can put them back later if I want. Inside the lanterns I bought Fuchsia-flowers, which I just love! It took a bit of patience trying to get all the branches through the holes without braking them






DSC_2022
Vähän erilaiset amppelit.. joo, nämä on kyllä mun makuun!
---
A bit different kind of flowerpots.. Yeah I really like them!

DSC_2027
Parveke tuntuu jo vähän viihtyisämmältä nyt kun siellä on muutama kasvi ja saatiin sinne vihdoin pari tuoliakin hankittua. Toin sisäkasvitkin sinne saamaan aurinkoa ja tuomaan lisää väriä parvekkeelle. Vielä pitäisi löytää jotkut kivat pehmusteet tuoleihin…tai tehdä ne itse Winking smile
---
The balcony already feels a bit more homey now with a few plants and because we finally bought a few chairs there. I also brought my plants from inside to the balcony to get them some sun and to give more color to the balcony. Now I just have to find some nice paddings to those chairs…or make them myself  Winking smile

No comments:

Post a Comment